Wednesday, March 31, 2010

Lawak Yang Agak Kelucahan

Post aku hari ini bukanlah berniat lucah erk. Cuma gambar2 yang agak mengerikan@bodoh yang aku ambik dari google.Terima kasih erk google.

Opps...

Gambar ini diambik di Jepun.Wajah perempuan ini terpaksa ditutup sedikit bagi mengurangkan malunya...he3

Lobak pun mempunyai jantina sendiri.



Gambar ini tidak di'sensor'kan kerana pasangan ini hanyalah buah..


Patung McD yang baik

Patung McD ini tersenyum lebar melihat majalah yang ditunjukkan oleh lelaki itu.


Cuba teka apa yang patung tu tengah rasa sekarang..ha3..

Jangan marah erk sumer. Aku bukan berbiat lucah. aku cuma nak kongsi je gambar2 lawak ni kat korang sumer..he3..Ok la.Lain kali aku akan postkan isu lain plak.

3 comments:

FyZa said...

haha..lawak2..sensor2...hoho

Mirul Ikhwan said...

thanx..ha3..

baby phantom said...

ngee! sengal jek! ahak3!!
><