Thursday, August 12, 2010

Piala Dunia

Walaupun Piala Dunia da lama pun abis. Aku saje2 je nak kongsi kat korang pengalaman masa tengok final Spain lwn Belanda. Time tu, pihak UTHM(Universiti Tun Hussein Onn) telah membuat tayangan skrin besar kat Dataran Penyu. Aku selaku peminat SPAIN pergi join member2 aku g tengok kat Dataran tu. Ingat nak tengok kat kedai tapi tak syok r sebab x ramai. Jadi aku dan member2 aku g la ke dataran tu.

Pihak MPP pula telah menyediakan  cat untuk menconteng muka sebagai tanda sokongan kepada pasukan masing2. Aku pun apa lagi, join sekali r cat muka. Member2 ak pun join sekali cat muka.

Ni member aku.

Perlawanan kedua2 pasukan memang sengit. Aku dah macam nak tercabut jantung tengok aksi kedua2 pasukan. Mujurlah Iniesta menjadi penyelamat Spain.(goal minit 115)

Setakat ni je la post aku ari ni. Kepada seluruh Umat Islam. Puasa jangan tinggal, nanti tak dapat duit raya.


                                                 
Ni la aku.

1 comment:

Anonymous said...

sayaang