Saturday, May 1, 2010

Kenangan Zaman Persekolahan


Zaman sekolah banyak mengajar kita erti kehidupan, persahabatan dan banyak lagi. Kebanyakan dari kita berasal dari pelbagai jenis sekolah seperti MRSM, SBP, Sekolah Agama, Sekolah Teknik, Sekolah Harian  dan macam2 lagi.

Dan aku berasal dari golongan sekolah SBP. Banyak perkara yang berlaku semasa di zaman persekolahan. Pengalaman pahit manis selama 5 tahun di SEKOLAH MENENGAH SAINS DUNGUN. Terlalu banyak nak diceritakan di sini tetapi aku begitu rindu pada zaman persekolahan. Mungkin ketika aku berada di sekolah, aku asyik memikirkan untuk keluar dari sekolah. Malas aku nak bercerita lagi, aku cuma nak tunjuk gambar2 kenangan dan barang yang membuatkan aku x lupa pada zaman sekolah.

Gambar Bag Lukisan Kejuteraan(dilukis oleh Habil Halimi)




Baju Sekolah(di sign sebelum exam LK n after Fizik exam)

Hari Guru 2008


Trip to Gunung Irau(Cameron Highland)
Ketika seorang member(Mat Min) pindah keluar dari SMSD
Dikir Barat(Peringkat Negeri Terengganu)

Ketika sesi pergambaran kelas 5 Al Batani(kelas budak baik)=p 




Sekolah Menengah Sains Dungun.

Setakat ni saja. 

4 comments:

Mario said...

ye ye zaman skool memang best...

Mirul Ikhwan said...

ha3..ye la...time kat sekolah pnye la nk kluar dari sekolah

Imran Azman said...

hahaha.. bgus2.. rindu gok ke skul!!

Mirul Ikhwan said...

ye la..tp reunion x konpem g...wa~~~