Wednesday, September 22, 2010

KONVOI KONVOI KONVOI

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera semua. Sebenarnya aku pun tak tahu nak tulis apa hari ini dalam blog aku. Tangan nak menaip je tetapi kepala aku ini kosong tak ada idea.

Aku cuma nak kongsi2 gambar masa aku pergi konvoi ke Kluang untuk ke majlis berbuka puasa bersama KOM Kluang. Aku dan member dari KOM UTHM saje2 je gatal2 nak pergi berbuka puasa bersama di sana bagi mengeratkan hubungan antara ahli2 KOM. Untuk pengetahuan la, KOM ni merupakan Komuniti Budak2 LC kat Malaysia.

Ni antara gambar yang diambil semasa di Kluang

Dataran Kluang(sebelum bergerak ke kedai makan)


dataran juga


kat kedai makan


sebelum balik ke UTHM(dataran Kluang juga)

Harap2 dapatlah lagi sekali sekala pergi konvoi ramai2.BEZ~~~~~~~~

No comments: