Thursday, December 16, 2010

DOTA

Dota..Dota...Dota...bak kata orang yang tak pernah main, DOTA ni maknanya DuniaOrangTanpaAwek tapi camne ngan orang yang dah de awek tapi still main dota. Yang tu plak Dota yang bermaksud DuniaOrangTengahAngau. Tapi nak buat camne sebab aku sendiri pun main game ni. Dah terikut-ikut kawan2 aku kat U aku.

Siap dah tubuhkan group Dota iaitu Lc. Dota Community

Klik untuk besarkan

Tapi time cuti 3 minggu ni aku xleh main sebab adapter charger laptop aku rosak. Tunggu buka semester baru barulah boleh beli. Nak beli kat Terengganu harga RM140, baik aku beli kat Johor yang harganya RM75 je.

Mujur ada notebook streamyx, boleh gak buka2 internet,

Untuk member2 aku yang membaca entry ini, faham2 lah aku tak leh nak main DOTA cuti ni..hehehehe..

4 comments:

bel4cker said...

ok la tu lok..
xmcm ak.. laptop troz rosak.adoii..

Mirul Ikhwan said...

ko tu cair..hahaha

fara feroza said...

ni larh game yg farah nk main, tp takde spe nk ajar...!!huhu..

Mirul Ikhwan said...

main je