Saturday, December 25, 2010

Kenapa Saya Suka Oh! Media Network

Ni kali pertama aku tengok Oh! Media buat contest khas bagi peminat-peminat Oh! Media yang mempunyai blog. Pihak Oh! Media menjanjikan hadiah yang agak lumayan la juga kali ini.


Agak lumayan juga hadiahnya kan.

Oh! Media Network mempunyai banyak laman webnya yang tersendiri, dan antaranya ialah;

Antara banyak blog kat atas ni, paling aku minat adala Oh! Tidak kerana cerita di dalamnya kebanyakan membuatkan aku tergelak sorang-sorang depan laptop aku.


Antara sebab aku minat penulisan Encik Khai ni adalah:
  • artikelnya sememangnya lawak, menarik dan tersendiri
  • selalu update cepat je berita-berita sensasi yang terbaik dari ladang
  • lagi satu aku tengok blog ni 24 jam update, dah macam kedai mamak tak tutup ni
  • paling aku suka kat Oh! Media ni, aku dapat tengok orang duk berebut nak 1st. Dah macam budak2 la plak peminat Oh! Media ini.

Klik kasi besar

  • penulisan Encik Khai aku suka kerana pandai mengambil hati pembaca2 sekalian
Kepada pembaca-pembaca blog aku yang tak tahu lagi pasal Oh! Media. Boleh lah juga usha2 blog Oh! Media ni. Tak menyesal aku kata baca. Korang juga boleh follow Oh! Media ini kat facebook.

Klik kasi besar

Setakat ni je rasa aku nak bagitahu pasal Oh! Media ni.

p.s:harap2 lah menang..hahahaha... 

1 comment:

cityiklan said...

tidak dapat dinafikan blog dan hasil penulisan dorang kreatif!


_____________
Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia