Wednesday, August 11, 2010

Puasa @ Pose

Hari ni first day kita sumer puasa di bulan Ramadhan. Puasa kali ni juga merupakan first time aku berpuasa di rumah sewa aku bersama budak2 rumah. Sebelum ni puasa kat rumah dan asrama je. So, puasa tahun ni aku harap dapat masak sendiri kat rumah. Nak rasa juga masakan sendiri(kan3).Semalam pun keluar pemberitahuan hari puasa



Hari first sahur, aku juz beli lauk kat kedai je la dan berbuka petang ni pun beli lauk je la. Malas lagi nak masak2 ke. Nanti nak berbuka nanti memang konpem2 je g bazar ramadhan. Nak membeli tu, ingat2 lah nasib umat Islam lain kat negara lain tu



 K la. Saja2 je nak share citer aku ari ni.

Lain kali aku update lagi la blog aku ni. Dah nak berkulat blog aku ni(lama x bukak blog).

ADIOZZZZZZZZZZZ

POSE JANGAN TAK POSE

Nanti berbuka makan jangan gelojoh erk.

No comments: